AutoBinck Group – Communicatie Manager
• Een werkplek op een ruim en modern kantoor in het WTC op Utrecht Centraal en de juiste faciliteiten om thuis te kunnen werken.
• De kans zelf iets op te zetten en je eigen succes te vormen.
• Je bent onderdeel van een fijn team met professionals in andere vakgebieden.
• Een telefoon en laptop.
• Naast de standaard secundaire arbeidsvoorwaarden een lunchvergoeding á €3,35 per dag en een bijdrage in de ziektekostenverzekering.
• Deelname in de collectieve pensioenregeling van PMT, in afwijking van deze regeling is de pensioenpremie als volgt vastgesteld; jij betaalt 25% en Autobinck betaalt 75% van de totale premie. De kosten van de WGA, WIA en WIA excedent zijn ook voor rekening van Autobinck.
• Een toekomstbestendige vervoersregeling.
• Diverse opleidingsmogelijkheden.
• Vrijheid in invulling van jouw werk.
• Contract voor 28-40 uur per week.
• Een vakantietoeslag van 8% en een vaste 13e maand.
• 25 vakantiedagen op fulltime basis plus 6,5 ADV dagen.
AutoBinck bestaat al sinds 1907… echt! Een familiebedrijf pur sang dat haar roots heeft in de automotive maar zich daarnaast steeds meer richt op slimme mobiliteit. Dat betekent dat AutoBinck zich niet alleen met auto’s bezighoudt maar mobiliteit eenvoudiger en ook duurzamer aan het maken is, middels diverse hedendaagse mobiliteitsoplossingen. Daarnaast heeft AutoBinck recent ook de eerste voetstappen in de wereld van de duurzame energieopwekking gezet.
AutoBinck opereert in een zeer dynamische markt en maakt grote ontwikkelingen door. Deze worden natuurlijk graag gedeeld met interne- en externe stakeholders delen en hiervoor zijn we op zoek naar een Communicatie Manager!
In deze functie ga je je richten op de corporate communicatie binnen AutoBinck. Bij nieuws en ontwikkelingen spring jij in en communiceer je deze intern en wanneer nodig ook extern via de verschillende kanalen.
• Interne communicatie: het regelen/ organiseren en communiceren van berichten via o.a. het interne communicatiesysteem en de interne nieuwsbrief. Proactief en zelfstandig content genereren.
• Externe communicatie: je verstevigt en vergroot de Employer Branding van AutoBinck Group, monitort de PR berichten, beheert de AutoBinck website, onze social mediakanalen en stelt persberichten op.
• Je bent op de hoogte van de laatste trends in de mobiliteit en wil deze het liefste met iedereen delen.
• Je transformeert ons kantoor tot een experience center om de interactieve dienstverlening van de diverse divisies spelenderwijs weer te geven.
• Je faciliteert waar nodig de divisies op communicatiegebied en werkt met de communicatie teams van de divisies samen.
• Je creëert/ verzamelt content voor whitepapers, artikelen en customer cases voor intern en extern gebruik en publiceert deze.
• Je hebt ervaring met het aansturen van marketing/communicatiebureaus maar bent zeker ook in staat om een (flink) deel van het werk zelf te doen.