Hyundai Motor Nederland – Retail Quality Manager
• Een afgeronde opleiding op HBO niveau combineer je met minimaal 3-5 jaar werkervaring in een kwaliteit- en/of proces gerichte rol (ervaring in automotive dealerprocessen is hierbij een pré);
• Door jouw analytische vaardigheden weet je snel tot de kern van de zaak te komen en je bent administratief en rapportagevaardig;
• Je werkt planmatig en gestructureerd en toont ook flexibiliteit indien dit nodig is.
• Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en met jouw sterke contactuele vaardigheden weet je met politieke gevoeligheden om te gaan;
• Je bent te typeren als een procesgerichte organisator met een ‘continuous improvement’ mentaliteit, waarbij je ook de mensen om je heen met je weet mee te krijgen;
• Je bijt je vast in projecten en problematiek en je bent concreet, pragmatisch en nauwkeurig;
• Je bent een zelfstarter die beslissingen en ownership durft te nemen.
Hyundai Motor Netherlands B.V. is importeur van Hyundai in Nederland. Vanuit het volledig vernieuwde hoofdkantoor in Sassenheim wordt het netwerk van Hyundai dealers ondersteund en wordt de bewerking van de Nederlandse markt geregisseerd. Hier werken 65 professionals elke dag aan nieuwe initiatieven om het merk Hyundai in Nederland verder te professionaliseren en uit te bouwen. De bedrijfscultuur in deze organisatie is professioneel, laagdrempelig, vernieuwend, open en betrokken.
Hyundai maakt er geen geheim van uit te willen groeien tot het duurzaamste automerk ter wereld. Daarom geeft Hyundai volop voorrang aan schone mobiliteit. Ook wil Hyundai een vooraanstaande rol spelen in de ontwikkeling van smart cities, kunstmatige intelligentie en het ontplooien van milieuvriendelijke initiatieven als de realisatie van een emissieloze waterstofmaatschappij!
Voor deze sterke opdrachtgever komen we momenteel graag in contact met een Retail Quality Manager.
• In deze zeer brede en invloedrijke rol wordt het jouw uitdaging om als aanjager van een ‘true quality culture’ kwaliteitsprogramma’s (processen) en projecten te initieren, monitoren en coördineren met als uiteindelijke doel een optimale klanttevredenheid.
• Vanuit jouw scherpe analyses en rapportages creëer je inzicht in (dealer) quality performance en initieer je zowel strategisch als praktische netwerkbrede projecten (kpi’s, customer experience beoordelingen, mystery visits, reviews, etc).
• Je voelt goed aan wat nodig is om binnen de klantreis een optimale klantbeleving te bewerkstelligen in het retail netwerk van Hyundai in Nederland en weet dat goed te implementeren.
• Je ontwikkelt en monitort hierbij jaarlijkse kwaliteitsschema’s en -doelen, het jaarlijkse Dealer Relationship Survey en kwaliteitsgerelateerde incentive programma’s.
• Je onderzoekt en rapporteert afwijkingen en stuurt bij met door jouw geïdentificeerde verbetermogelijkheden, waarbij je samen met de dealerdirectie en de Manager Dealer Development (aan wie je ook rapporteert) een verbeterproces in gaat.
• Je stuurt onderzoeksbureaus aan en coördineert (verbeter)programma’s in samenwerking met (zowel interne als externe) consultants.
• Je levert een belangrijke bijdrage aan de verdere uitrol van het internationale Future Retail eXperience Program (FRX) in Nederland.
• Als kwaliteits-ambassadeur zoek je continu de afstemming met alle stakeholders (afd. sales, aftersales, training, marketing, directie en network development, etc).