Polestar – Customer Experience Advisor
We zoeken vooral naar iemand die het leuk vindt om klanten te helpen en in hun informatiebehoefte te voorzien. We zullen je daarbij alle tools geven die je nodig hebt om succesvol te zijn in je rol als Customer Care Advisor.
De beste indicatie om erachter te komen of je deze baan leuk gaat vinden?
-Je hebt een afgeronde opleiding op MBO+ niveau en uitstekende communicatieve vaardigheden (woord en geschrift) in het Nederlands en Engels;
-Je bent een uitstekende luisteraar, waarbij je tot de kern van iemands vraag kunt komen;
-Je bent welbespraakt en kunt klanten meenemen in je merkbeleving;
-Je bezit een flexibele en praktische instelling om tot een oplossing te komen, en blijft stressvrij door jouw time management-skills;
Verder is belangrijk dat je begrijpt dat een team alleen succesvol kan zijn als je een teamplayer bent;
Polestar staat aan het begin van een mooie reis en we hopen dat je net zo passievol bent over de manier waarop Polestar bijdraagt aan een schoner klimaat.
Als jouw oog voor detail tenslotte net zo goed is als de manier waarop de Polestar producten ontworpen zijn, dan pas je uitstekend bij Polestar.
De belangrijkste eigenschap die je kunt bezitten voor een baan bij Polestar is gedrevenheid.
Polestar gelooft dat het mogelijk is om in 2030 volledig klimaatneutraal te zijn. Dat kunnen ze echter niet alleen. Door collega’s aan zich te verbinden met eenzelfde gedrevenheid, kunnen ze uiteindelijk samen het verschil maken. Het is daarbij belangrijk dat je van nature nieuwsgierig bent naar wat mensen beweegt en net zo enthousiast wordt van de producten en doelstelling als Polestar zelf. Als jij blij wordt van sociale interacties, het verlenen van de allerbeste service en een baan zoekt waar je kunt groeien op basis van jouw persoonlijke skills, lees dan snel verder.
Zoals gezegd gelooft Polestar in een missie zonder emissie. Dat begint bij tevreden klanten. Een duurzame relatie opbouwen is dus net zo belangrijk als het einddoel. Daarom is binnenkort het Customer Care Center te vinden in Nederland. Hier kom je te werken in het hart van alle klantgerichte afdelingen die Polestar rijk is. Dat betekent dus dat je met externe klanten in gesprek gaat en ook met derde partijen die Polestar vertegenwoordigen. Allemaal met het doel om klanten van de juiste informatie te voorzien, zodat ze met volle tevredenheid in hun Polestar blijven rijden. We zoeken meerdere servicegerichte Customer Care Advisors om de afdeling op te starten. Dus stel gerust je vrienden aan ons voor.
We willen je een solide basis bieden voor een commerciële carrière en hopen collega’s te vinden die op daarop verder willen bouwen aan hun toekomst. Je kunt daarnaast een mooi statement maken naar iedereen die vraagt waar je carrière aan het maken bent, gewoon door op straat een voorbijrijdende Polestar aan te wijzen. Dat zegt meer dan duizend woorden.